رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از انهدام باند بزرگ مواد فروشان در جنوب پایتخت و کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر و روانگردان و دستگیری ۵ نفر قاچاقچی سابقه دار خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ «حسین باباپور» در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهمان و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد ایشان با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و ضمن انتقال به تهران در مخفیگاه خود دپو کرده و اقدام به توزیع در سطح شهر تهران می‌نمایند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیاتی به مخفیگاه وی اعزام و رفت و آمدهای سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم به همراه ۴ همدستش در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این محل ۴ کیلو گرم تریاک و ۱۰۰ گرم شیره تریاک و ۴۰۰ مواد روانگردان شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.