مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش جارچی اخبار، محمدحسین زارع‌زاده ضمن محکوم کردن ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: ترور شهید اسماعیل هنیه نه‌تنها توقف مقاومت را به دنبال ندارد، بلکه خون شهید درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰ ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و از آنجا که مجامع بین‌المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و به دلیل سهل‌انگاری، وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند، این رژیم کودک‌کش هر روز دست به جنایت‌های جدید و وقیحانه‌تری می‌زند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اقداماتی از این دست که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم، نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم ستم‌دیده غزه گفت: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه هستند؛ به همین جهت در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از ۱۵ هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.