مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر به عنوان ششمین خرید تراکتور به اردو این تیم در ترکیه ملحق شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد.

تا به اینجا کار تراکتور ۳ ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و ۲ بازیکن باکیفیت کروات نیز جذب کرده است. ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی بازیکنان اهل کشور کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به جمع تی تی ها اضافه شدند.

تراکتور با توجه به اینکه در این فصل باید در ۳ تورنمنت حضور داشته باشد قصد دارد در تمامی پست‌ها بازیکنان سرشناس جذب کند. در خط دفاعی این تیم شاهد زوج شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی خواهیم بود مدافعانی که فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در این تیم داشتند. میلاد کر و محمد آقاجان‌پور نیز بازیکنانی هستند که می‌توانند در این پست برای تی‌تی‌ها به میدان بروند.

حالا اما با توجه به اینکه سید محمد حسینی از جمع تی‌تی‌ها جدا شد مسئولین این تیم بلافاصله موفق شدند با علیرضا آرتا مدافع ۲۷ ساله فصل گذشته گل‌گهر به توافق دست پیدا کنند. آرتا که به جز دفاع میانی، توانایی بازی در پست دفاع راست و هافبک میانی را هم دارد، فصل گذشته در ۱۷ مسابقه برای سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی به میدان رفت و عملکرد قابل‌قبولی داشت.

این مدافع بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و پایان فیزیوتراپی به تمرینات این تیم در ترکیه اضافه می‌شود و به زودی باشگاه تراکتور از او به عنوان ششمین خرید جدید این تیم در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی رونمایی می‌کند.