دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز گفت: پرونده قضایی جهت بررسی ابعاد مرگ ” آی نور” کودک ۲ ساله الیگودرزی تشکیل شد.

به گزارش جارچی اخبار، جعفر گودرزی روز سه‌شنبه اعلام کرد: در همان ساعات اولیه منتشر شدن خبر مفقودی این کودک در فضای مجازی، ابتدا قاضی کشیک و سپس بنده در محل حضور پیدا کرده و با خانواده و نزدیکان این کودک صحبت کردیم.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌ها برای زنده پیدا کردن این کودک، صبح امروز جسد بی جان وی در چاه فاضلابی در نزدیکی خانه پدری‌اش پیدا شد.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز اظهار کرد: پیکر «آی نور» جهت انجام بررسی‌های بیشتر در اختیار پزشکی قانون شهرستان قرار گرفته است.

گودرزی اضافه کرد: در این رابطه پرونده‌ای در دادگستری شهرستان تشکیل شده و جزئیات و ابعاد مختلف حادثه در دست بررسی است و به محض تکمیل تحقیقات و صدور گزارش پزشکی قانونی، نتیجه این تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، روز پنجشنبه هجدهم مردادماه خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد اما در تمامی این مدت عملیات های جست و جو نتیجه بخش نبود.

از ابتدای عملیات جست و جو پنج تیم از هلال احمر متشکل از چهار تیم جست و جو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست( سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار داده بودند.

آنگونه که مادر “آی نور” گفته بود حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می کند و به دلیل مشغله های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می شود منزل همسایه ها و اطراف را جستجو می کند اما موفق به یافتن وی نمی شود و حوالی غروب که نگرانی ها از بی نتیجه بودن جست و جوها افزایش می یابد با پلیس و نیروهای امدادی تماس می گیرند.