سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تمام مربیان به دنبال قهرمانی و ارائه یک بازی زیبا هستند ولی سطح انتظار از تیم ما باید منطقی باشد چرا که در این باشگاه تغییرات بسیاری صورت گرفته است.

به گزارش جارچی اخبار، میودراگ بوژوویچ روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک در اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه فردا اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر است ما شناخت کافی از تیم حریف نداریم اما می‌دانیم که سرمربی فصل قبل خود را حفظ کرده و احتمالا با ترکیب قبلی خود کار کنند.

وی افزود: همکاران ایرانی من در کادر فنی، اطلاعات بهتری از تیم حریف دارند و این موضوع کمک‌کننده است همچنین بازیکنان ایرانی شناخت خوبی از هم داشته و می‌توانند یاری‌دهنده باشند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: جزو معدود مربیانی هستم که بیشتر تمرکزم روی تیم خودم بوده و کمتر به تیم حریف بها می‌دهم لذا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر چه سریعتر به مرز آمادگی برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی دیر به تیم اضافه شدند همچنین بازیکنان خارجی هنوز به جمع ما ملحق نشده‌اند. هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و امیدوارم که هواداران و رسانه‌ها صبور باشند تا به شرایط ایده آل برسیم.

بوژوویچ گفت: از لحاظ آمادگی جسمانی هنوز به حد آرمانی نرسیده‌ایم اما فکر می کنم بعد از هفته چهارم، شاکله و ترکیب اصلی تیم مشخص شود.

وی با بیان اینکه هدفمان ارائه یک فوتبال زیبا همراه با مالکیت توپ است افزود: من طرفدار بازی هجومی هستم اما این موضوع یک شبه محقق نمی‌شود و باید برای آن تلاش کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص استفاده از بازیکنان بومی استان در ترکیب تیم گفت: در انتخاب بازیکنان ایرانی، به شناسنامه آنها نگاه نکردم و ملاکم عملکرد فنی آنها بود اما نگاه مثبتی نسبت به استفاده از بازیکنان بومی دارم زیرا حضور آنها تاثیر مثبتی در حمایت هواداران خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم استقلال خوزستان در این فصل به دنبال کسب سهمیه آسیا خواهد بود افزود: در این خصوص هیچ قولی نمی‌دهم ولی تلاش می‌کنیم تا سه سال آینده به این مهم برسیم و اگر خیلی خوش شانس باشیم فصل بعد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنیم.

بوژوویچ بیان کرد: برای رسیدن به اهداف بزرگ ابتدا باید شرایط و امکانات باشگاه مدنظر باشد همچنین از بازیکنان باکیفیت و ثبات مدیریتی بهره مند شویم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.