شرایط میزبانی اصفهان از دیدار تیم‌های ایران و قرقیزستان با حضور نایب رییس، دبیرکل و دپارتمان های مختلف فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جارچی اخبار، شرایط میزبانی اصفهان از دیدار تیم‌های ایران و قرقیزستان با حضور مهدی محمدنبی، هدایت ممبنی، وحید فدایی، محمدرضا ساکت، سعید قاسمی، حامد مومنی، امیر مهدی علوی، احسان محمدی، مهدی شریفی، مهدی خراطی، میثم زرگروفا، علی تارقلی زاده، مسعود اردشیر، علی طاهری و عارفیان صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

علی طاهری درمورد میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قرقیزستان، اظهار داشت: اصفهان برای اولین بار میزبان تیم ملی است و امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و حمایت فدراسیون بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از اولین بازی تیم ملی در مرحله سوم داشته باشیم‌ و تیم ملی کشورمان با یک نتیجه خوب قدم اول را محکم بردارد.

وی افزود: می‌دانید اصفهان میزبان مسابقات باشگاهی متعددی در سطح قاره بوده و از این حیث از فدراسیون، شخص مهدی تاج و مهدی نبی به دلیل اعتمادشان تشکر می‌کنیم‌. امیدواریم میزبانی شایسته‌ای برای تیم ملی فوتبال داشته باشیم.

رئیس هیات فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: از کوهی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه نیز برای رفع نواقص تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم دست به دست هم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای تیم ملی باشیم.

طاهری درخصوص شرایط اصفهان برای میزبانی از این بازی، توضیح داد: ظرفیت و پتانسیل در اصفهان از لحاظ ورزشگاه‌ها، هتلینگ و سایر موارد با توجه به میزبانی مسابقات بین‌المللی مثل همین میزبانی‌های اخیر از شباب الاهلی امارات، الهلال و الاتحاد عربستان خوب است. سعی کرده‌ایم میزبانی را به شکل شایسته‌ای انجام بدهیم اما به این واسطه که اولین بار است تیم ملی بازی خود را در اصفهان برگزار می‌کند، وفاق و همدلی خوبی بین مسئولان استان از استاندار، اداره‌کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و باشگاه‌ها برقرار شده است.

وی درخصوص مشکلات ورزشگاه نقش جهان، گفت: ورزشگاه نقش جهان به دلیل ترافیک بالای بازی‌های سپاهان مثل درگیری با لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و حتی استفاده تیم‌ سپاهان نوین و بانوانش از آن، فرصت مهیاسازی برای بازسازی چمن نداشت. ضمن اینکه امسال شاهد گرمای بی‌سابقه‌ای در کل کشور به ویژه اصفهان بودیم.

رئیس هیات فوتبال اصفهان اضافه کرد: منطقه‌ای که ورزشگاه نقش جهان در آن واقع شده گرمای بسیار شدیدی دارد. این گرما باعث آسیب خوردن چمن شد. سعی کردند با برگزاری جلسات مختلف بازسازی خیلی خوبی داشته باشند. طبق اطلاعات من احتمال دارد سپاهان پس از بازی با چادرملو، دیدارهای خود را در ورزشگاهی در کاشان برگزار کند تا بازسازی خیلی خوبی روی زمین چمن نقش جهان انجام داده و آن را به شکل آبرومندانه‌ای برسانند. پس از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه استاندارد کشور است و تنها مشکلش نیز زمین است که با همت باشگاه امیدواریم شاهد میزبانی خوبی در آن باشیم.