عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: نوری‌قزلجه از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی دارد و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند و اعضای کمیسیون کشاورزی هم در رای گیری کمیسیون به اتفاق آرا به او رای مثبت دادند.

به گزارش جارچی اخبار، پیمان فلسفی در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، در گفت‌وگو با ایرنا در ارزیابی خود از برنامه‌های «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: نظر من درباره وی کاملا مثبت است؛ وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی جزو افرادی است که هم تجربه کار کشاورزی دارد و هم کشاورززاده و روستازاده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی هم تحصیلات مرتبط با بخش کشاورزی دارد و هم وزارت جهاد کشاورزی را خوب می‌شناسد و در هم در این زمینه خوب کار کرده است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، پردیس، ری و شمیرانات بیان کرد: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه دوره در کمیسیون کشاورزی به عنوان نماینده مردم ایفای نقش کرده و اکنون برای هدایت این وزارتخانه معرفی شده است.

فلسفی خاطرنشان کرد: آقای نوری برنامه و نگاه تحولی خوبی دارد و از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی داشته و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی در هفته ای که گذشت، پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی، در یک رای گیری به اتفاق آرا به او رای مثبت دادند.

فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از روز شنبه – ۲۷ مرداد – آغاز می شود و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.