رییس پلیس پیشگیری فراجا از اعزام ۲ هزار نیروی کلانتری‌ها به مرزها برای استقرار در مرزها و پیشگیری از وقوع جرم در مرزها خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار،«سردار علی مویدی» رییس پلیس پیشگیری فراجا درباره تمهیدات پلیس پیشگیری در مرزها گفت: خوشخبتانه پلیس پیشگیری تمهیدات هدفمندی را در جهت پیشگیری از وقوع جرائم از نقطه حرکت تا نقطه استقرار در مرز در لایه‌های مختلفی طراحی کرده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم تا مواردی خاصی برای زائران ایجاد نشود البته ضروری است که زائران با ما همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و انتظار داریم با پلیس پیشگیری که ماموران انتظامی در لایه‌های کلانتری‌ها و ایست‌های بازرسی و گشت‌های موجود در مسیر هستند، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

رییس پلیس پیشگیری فراجا اعلام کرد: بغیر از نیروهایی که در استان‌های مرزی در این مدت مشغول فعالیت هستند دو هزار نیرو نیز به صورت کمکی به این مناطق اعزام شده‌اند تا بتوانند تکمیل کننده زحمات همکاران ما در مرزها باشند.

سردار مویدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کمبود کلانتری در شهر تهران گفت: ما اگر استاندارد جهانی متناسب با توسعه و پیشرفت شهرها را در نظر بگیریم فاصله زیادی با استاندارد جهانی داریم و قطعا باید تعدادی کلانتری به کلانتری‌های شهر تهران و شهرهای اطراف تهران اضافه شود.

وی ادامه داد: این موضوع همیشه جزء مطالبات فراجا بوده است و الان هم همینطور است. ما براساس آنچه استاندارد جهانی است در این زمینه، با آن استاندارد فاصله داریم.