تعدادی از کارگران لاستیک بارز کرمان امروز(پنجشنبه) در اعتراض به آنچه میزان پایین دستمزد و نیز کسر مالیات بالا از حقوقشان خواندند ضمن خودداری از ادامه کار و با تجمع در داخل محیط کارخانه، خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی خود شدند.

شمار این کارگران افزون بر ۴۰ نفر برآورد شده است.

به گزارش جارچی اخبار، یکی از این کارگران در مصاحبه با ایرنا گفت: مدیران مجتمع مدعی هستند که حقوق بیشتر از اداره کار می دهند اما کفاف مشکلات را نمی دهد، ضمن اینکه کسورات حقوق ما از جمله مالیات زیاد است.

به گزارش ایرنا امروز یکی از مدیران میانی مجتمع مذکور در جمع این کارکنان معترض حاضر شد و قول پیگیری و بررسی درخواست این افراد را داد.

یکی دیگر از مدیران مجتمع بارز در کرمان نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا روند افزایش حقوق کارکنان در این مجتمع را از دغدغه های این شرکت طی سال‌های اخیر خواند و با بیان اینکه کسر مالیات و دیگر کسورات تابع مقررات است گفت که افزایش حقوق باتوجه به اقتضائات و ظرفیت‌های شرکت نامناسب نبوده، ضمن اینکه علاوه بر پاداش سعی شده بسته های ارزاق هم توزیع شود.

همچنین براساس برخی شنیده‌ها غیر از اینکه مدیران مجتمع بارز در کرمان پای صحبت و مطالبات این افراد نشستند گفته می شود برخی مدیران شرکت بارز در تهران نیز قرار شده به احتمال زیاد، طی روزهای آینده برای پیگیری و بررسی مسائل صنفی کارگران به کرمان سفر کنند.