کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» گفت: این برنامه طنز با پایان یافتن ماه محرم و صفر از جمعه- ۱۶ شهریور- از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش جارچی اخبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان  اظهار داشت: محور اصلی برنامه «صبح جمعه با شما» در ۱۶ شهریور، سفرهای تابستانی اواخر شهریور است و با توجه به اتمام ایام عزاداری و در پیش بودن فصل مدارس احتمالا دو هفته پایانی تابستان امسال موج سفرهای بسیاری را به خود خواهد دید. از این رو محور اصلی برنامه را همین موضوع قرار دادیم و نمایش‌ها و طنزآهنگ‌های متنوعی با این محور تهیه و تولید شده است.

تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «صبح جمعه با شما» گفت: بخش خبری «اونا چی می‌گن ما چی می‌گیم» مدت زیادی بود که در این برنامه پخش نمی‌شد ولی همواره مورد توجه مخاطبان بوده و آنان پیگیر پخش این بخش از برنامه بودند که این نوید را به علاقه‌مندان می‌دهم از ۱۶ شهریور بخش «اونا چی

میگن ما چی میگیم» مجدد در برنامه گنجانده شده و علاقه‌مندان می‌توانند شنونده آن باشند.

«صبح جمعه با شما» با هنرمندی اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، عباس محبی، داود منفرد، فرانک رفیعی طاری، نسیم رفیعی، نسرین زارع، زهره کدخدازاده، الهام حاجی نژاد، محمدرضا لبیب، داریوش بشارت، گلچهره زند، کسری نیک آذر، مونا قنادها و مهسا گلزاری و همراهی گروه موسیقی و گروه نویسندگان جمعه ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.