نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود آنکه سد ایوشان ۴ سال است بهره‌برداری شده اما هنوز کشاورزان از این سد بهره‌ای نبرده‌اند.

ابه گزارش خبرنگار مهر، محمد بیرانوندی ظهر امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی سد مخملکوه خرم آباد با اشاره به اینکه از محل بودجه ای که در اختیار نمایندگان قرار داده می شود ۷ میلیارد برای سد مخملکوه اختصاص دادیم، اظهار داشت: به اضافه اعتبارات دیگر بین ۱۴ تا ۱۵ میلیارد برای این سد در نظر گرفته شد که تخصیص آن کم بود و بین ۶ تا ۷ میلیارد از این اعتبار تخصیص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه توقع داریم وزیر نیرو با توجه به اینکه پروژه سدسازی می تواند اشتغال زیادی ایجاد کند، به این مقوله توجه ویژه داشته و تخصیص اعتبار را در نظر بگیرد، تصریح کرد: پروژه سد سازی مخملکوه بین دو تا سه سال برای ‬ ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر می توانند اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخزن سد ایوشان ۴ سال است بهره برداری شده اما کشاورزان هنوز بهره ای از آن نبرده اند، ادامه داد: نیاز است در اجرا و زمینه سازی بهره مندی کشاورزان از سدها تسریع شود.