نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خواستار تشریح مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برای وکلای ملت شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود، گفت: در جلسات شورای عالی هماهنگی قوای سه گانه تصمیماتی اخذ می شود که نمایندگان مردم از آن اطلاعی ندارند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان بررسی بودجه سال ۹۸ تاکید شد که میزان فروش نفت یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه پیش بینی نشود، افزود: عده ای در آن زمان مطرح کردند که توانمندی های کشور باید بالا نشان داده شود اما در حال حاضر می گویند که از طریق فروش اوراق مالی، حساب ذخیره ارزی، صندوق های توسعه ملی و امثال آن برای بودجه پول برداشت شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه باید جنبه قانونمندی تصمیمات را حفظ کند، تصریح کرد: مقتضیات شرایط تحریمی را قبول دارم اما مجلس به عنوان رأس امور باید در جریان تصمیمات اخذ شده در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه باشد.