رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سهم فعالیت‌های گلخانه‌ای در بخش کشاورزی بسیار کم است که باید در این زمینه فعالیت بیشتری انجام شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر در جریان سفر علی لاریجانی به استان قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم و کاوه معراجی معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی با رئیس قوه مقننه دیدار کردند.
در این دیدار موضوعاتی در زمینه جمعیت روستایی کشور، ایجاد دهکده‌های تفریحی، اقدامات آبخیزداری، گازرسانی به روستاها، ظرفیت اشتغال در روستاها و برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر مطرح شد.
لاریجانی در این دیدار اظهار داشت: در برخی از روستاها اشتغال ایجاد شده اما شاغلین به دلیل عدم وجود فضای اسکان بعد از اتمام کار مجبور هستند به شهرها بازگردند به همین دلیل لازم است تا فضای روستاها را بازتر کنیم.
وی با اشاره به اینکه سیستم اداری باید تسهیل کننده باشد، ادامه داد: سهم فعالیت‌های گلخانه‌ای در بخش کشاورزی بسیار کم است، باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشید.
نماینده مردم قم در خانه ملت افزود: با استفاده از سیستم‌های گلخانه‌ای کشاورزان می‌توانند به صورت چهار فصل درآمد داشته باشند