مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی پروتکل ECE جهت تبادل الکترونیکی مکاتبات، فی مابین سازمان نظام مهندسی و شهرداری تبریز خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار ، احمد فیضی گفت: در حال حاضر به منظور قطع تولید کاغذ و مراجعات حضوری شهروندان، دریافت و ارسال مکاتبات بین سازمانی داخلی شهرداری تبریز، بدون نیاز به اینترنت و در بستر شبکه های داخلی شهرداری با استفاده از پروتکل ECE انجام می شود و در این خصوص اکانتی در وب سرور شهرداری تبریز جهت ارسال و دریافت الکترونیکی نامه ها ایجاد شده و در اختیار سازمان نظام مهندسی قرار گرفته است.
مدیر عامل فاوای شهرداری تبریز افزود: پیش از تدوین این پروتکل شهرداری که از سیستم مکانیزه مکاتبات اداری برای ثبت و پیگیری مکاتبات خود استفاده می کرد برای ارتباط با سازمان نظام مهندسی نیاز به مکاتبات کاغذی داشت و با اجرای پروتکل تبادل الکترونیکی مکاتبات این محدودیت رفع شد.
او تاکید کرد: با تحول چشمگیری که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده سازمان فاوا با راه اندازی این پروتکل، در راستای برآورده کردن انتظارات کارگزار و ارباب رجوع از لحاظ زمان و هزینه اقدام کرده است.