فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی “جام پرچم” فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن محتوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به نونهالان و خردسالان است.
به گزارش جارچی اخبار، رحیم ملاحسینی با اشاره به آغاز زمان ثبت نام مسابقات جام پرچم، اظهار کرد: نخستین دوره جام پرچم یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه نونهالان زیر ۱۴ سال است که در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می شود و ثبت نام جهت حضور در این مسابقات از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده است و تا هشتم بهمن ادامه دارد.
وی ادامه داد: این مسابقات از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن و در طول ایام الله دهه مبارک فجر انجام می شود و دهم و بیست و چهارم بهمن به ترتیب مراسم افتتاحیه و اختتامیه آن برگزار خواهد شد.
فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در خصوص رشته های ورزشی جام پرچم، عنوان کرد: این مسابقات در قالب رشته های فوتسال، ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، کشتی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوه‌پیمایی برای پسران و ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز و همایش کوه‌پیمایی برای دختران به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نیز در برگزاری این جام مشارکت دارد، افزود: خوشبختانه هیئت های ورزشی همکاری خوبی با سازمان بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز دارند و در این خصوص جلسات هماهنگی خوبی با روسا و نمایندگان هیئت های ورزشی برگزار شده است.
ملاحسینی با اشاره به اهداف برگزاری جام پرچم، یادآور شد: با برگزاری این مسابقات بیشتر در نظر داریم تا در کنار توسعه نشاط عمومی و اجتماعی، محتوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نونهالان و خردسالان معرفی کنیم.