رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی نژاد با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیات امنای بازار اظهار کرد: نظم بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اولین اقدام موثر در حال انجام است. با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است. در همین راستا نظم دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از حوزه راهور خواهش می‌کنیم از این طرح حمایت کنند زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود همه مردم از نتایج موثر آن بهره مند خواهند شد.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه دار نیست و هر بخشی از شهرداری بسته به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است. در این راستا نیازمند اقدامات فرآیند محور هستیم، برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد و استدعا دارم که کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد شود تا مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.