همزمان با نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ و هنر با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از پوستر سومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز رونمایی شد.
به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و تنی چند از اصحاب فرهنگ و هنر و مدیران فرهنگی تبریز، همچنین در این آیین، پوستر این رخداد فرهنگی را امضا کردند.
این رخداد فرهنگی، برای اولین بار در تبریز برگزار شده و تاکنون به سه دوره برگزاری، به عنوان یکی از مستمرترین فعالیتهای این حوزه شناخته شده است. سومین دوره از یان رخداد به همت نهادهای فرهنگی تبریز و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.
این سوگواره در سومین دوره خود میزبان چهارتن از شاعران اهل بیت عصمت و طهارت “وحید قاسمی، سعید بیابانکی، وجواد محمدزمانی و احمد بابایی” و میهمان ویژه این سوگواره نیز، حجت الاسلام و المسلمین فروغی خواهد بود.
در این سوگواره از سردیس شاعر فقید اهل بیت عصمت و طهارت، حاج حیدر خوندلپ و برای اولین بار از کتاب «فاطمیّات» وی رونمایی خواهد شد.
این سوگواره روز چهارم بهمن ماه در محل پردیس سینمایی قدس برگزار خواهد شد.
پوستر، سومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی ،تبریز، رونمایی، اصحاب فرهنگ و هنر ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، امام جمعه تبریز،سوگواره