سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک آزادراه تبریز – زنجان را مسدود کرد.
به گزارش جارچی اخبار، رضا کریمی نژاد اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز شنبه بارش‌ها در همه محورهای استان شروع شده و ادامه بارش سنگینی در محورهای استان شاهد هستیم
به گفته وی آزاد راه تبریز-زنجان مسدود بوده و برخی محورها از جمله مراغه، هشترود، هشترود – چاراویماق، پوشیده از برف و لغزنده است و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت جوی تا روز دوشنبه نامساعد خواهد بود، لذا به عموم همشهریان و رانندگان گرامی توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
کریمی‌ نژاد خاطرنشان کرد: قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها اطلاعات لازم را از طریق ۱۴۱ راهداری و تلفن ثابت ۳۴۴۷۷۸۰۰ پلیس راه استان کسب کنند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله برف پاک کن و سیستم گرمایشی و سیستم ترمز مطمئن باشند و تجهیزات زمستانی زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشند.
سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند و فاصله طولی خود را نسبت به وسیله نقلیه جلویی رعایت کنند و کمربند ایمنی خود و سرنشینان را در طول مسیر بسته نگه دارند و در برابر محرک‌های ترافیکی آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.