فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مأموران گشت کلانتری۱۴ ناجی آباد با هوشمندی بالایی که داشتند متوجه جعلی بودن پلاک یک خودرو شدند و مالک آن را که سارق داخل خودرو بود دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخباراز کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار “علی قربانی” با اعلام این حبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۴ “ناجی آباد” حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به پلاک یک خودرو پژو پارس مشکوک و آن را استعلام کردند.

وی افزود: در استعلام انجام‌شده مشخص شد که پلاک خودروی مذکور مسروقه می باشد که سریعاً مأموران برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: پس از ایست مأموران، راننده به حرکت خود ادامه داد و ماموران درنهایت با انجام یک عملیات ضربتی و تخصصی موفق شدند خود را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد در بازرسی از خودروی متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل پلاک، محتویات داخل خودرو و آب‌میوه‌های آلوده به مواد بیهوشی کشف شد.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی از مخفیگاه متهم نیز بازرسی شد که مقادیر زیادی اموال مسروقه منزل و محتویات داخل خودرو کشف شد؛ با اشاره به این‌که متهم تاکنون به ۷ فقره سرقت پلاک خودرو و ۵ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر کاشان اعتراف کرده است بیان داشت این فرد با تهیه آب‌میوه‌های آلوده به مواد بیهوشی قصد سرقت از مسافران را داشته است که با هوشمندی پلیس نقشه او نقش بر آب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان از مالکان وسیله نقلیه خواست، ضمن توجه به توصیه‌های پلیس، در خصوص استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده سرقت اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.