نرم‌افزار بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در شبکه شاد بارگذاری شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش،‌ معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم اکنون نرم افزار انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در پیام رسان شاد در اختیار قرار مدیران مدارس قرار گرفته که پس از وارد کردن اسامی ومشخصات داوطلبان ، انتخابات برگزار خواهد شد و تا ۹ شب روز پنجشنبه هشتم آبان ۹۹ ادامه خواهد داشت تا اختلالی در کلاس‌های آموزشی آنلاین وارد نکند و دانش آموزانی که از گوشی اولیای خود استفاده می‌کنند به مشکلی برنخورند و به تدریج و آرامش انتخابات انجام پذیرد.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: مدیران با دکمه ورود به مدرسه * من* در وسط صفحه اصلی شاد به فضای انتخابات وارد شده و مشخصات داوطلبان را وارد و ثبت کنند.

همچنین در این اطلاعیه به دانش آموزان توصیه شده که به تدریج از عصر امروز برای انتخابات از طریق آیکون ورود به مدرسه **من** در وسط صفحه اصلی شاد، اقدام و شروع به رای دادن کنند.

این اطلاعیه افزود:‌ به دلیل تاخیر پیش آماده فرصت انتخابات در روزهای *چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز برقرار خواهد بود و دانش آموزان در این دو روز نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. بنابراین عجله ای نداشته باشند و به تدریج در فرآیند رای گیری شرکت کنند.
شوراهای دانش آموزی فعالیتی مهم برای رشد اجتماعی و سیاسی دانش آموزان به عنوان یکی از ساحت های ۶ گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در فرآیند تعلیم و تربیت دینی به آن توجه زیادی شده است.

هدف اصلی از فلسفه شوراهای دانش آموزی در نظام تعلیم و تربیت در واقع آشنا کردن دانش آموزان با تربیت اجتماعی و سیاسی از پشت میز کلاس های درس است.

امسال انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس سراسر کشور  ۸ آبان ماه به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.