April 26,2024 | ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

اخبار ویژه

شهردار اصفهان :

خریداری دو رام قطار برای متروی اصفهان

خریداری دو رام قطار برای متروی اصفهان

۱۰ واگن به خط یک متروی اصفهان اضافه می شود.

شهردار اصفهان گفت: دو رام قطار برای متروی اصفهان خریداری کردیم که امروز با حضور رئیس جمهور بهره برداری می شود. اعتبار این کار ۳۰۰ میلیارد تومان است که با اضافه شدن این ۱۰ واگن به خط یک مترو، سرفاصله ها کمتر می شود.

به گزارش جارچی اخبار، قدرت اله نوروزی در برنامه زنده رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با تبریک روز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و بهورز اظهار کرد: از ۱۰ ماه قبل گرفتار مشکل کرونا شدیم که هزینه های سنگینی در بخش های مختلف تحمیل و جان های زیادی گرفته شد اما پرستاران در ایران و در شهر اصفهان ایثارگرانه مبارزه کردند و امیدوارم در مبارزه سخت، این سربازان تنومند مبارزه با کرونا به خوبی بر این خصم غلبه کنند.

وی با اشاره به شب یلدا و روزهای پایانی پاییز گفت: در سال های گذشته چنین شبی، روزهای پرهیجانی برای مردم بود اما قطعا همه مردم با درک صحیح از وضعیت کنونی و نقشی که هریک از ما در پاسداری از شرایط داریم باید یلدای امسال را متفاوت از سال های گذشته برگزار کنند به طوریکه مصالح عمومی را درنظر بگیریم و از روش های جدید برای این ایام بهره مند شویم.

شهردار اصفهان افزود: شب یلدای پارسال در جمع کارگران و پاکبانان حضور داشتیم اما امسال به دلیل شرایط کرونا امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: دیروز به لحاظ آلودگی شدید هوا، شهر اصفهان تعطیل شد، برای حل این موضوع همه باید کمک کنیم چراکه با یک روز تعطیلی بهبودی حاصل نمی شود؛ این معضلی نیست که یک روزه ایجاد شده باشد و با این شیوه ها حل شود و تنها راهکار این است که وضعیت را درک و نقش اجتماعی خود را در حل آن ایفا کنیم.