مدیر مخابرات منطقه اصفهان برای بررسی آخرین وضعیت ارتباطی، در ستاد انتخابات استان حضور یافت.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی روز جمعه -۲۸ خرداد ۱۴۰۰- در نشست صمیمی با استاندار با اشاره به رصد لحظه به لحظه شبکه ارتباطی انتخابات استان گفت: به منظور ایجاد ارتباطی پایدار در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیک در سطح استان، شبکه مخابراتی به صورت آنلاین رصد و کنترل می‌شود.

وی افزود: کلیه مدیران ستادی، روسای شهرستان‌ها و کارشناسان مرتبط مخابرات منطقه اصفهان از قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، جهت تامین زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخابات به صورت آماده باش در محل کارخود حضور داشته اند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: هم اکنون پرسنل حوزه‌های سیستم‌های مخابراتی، دیتا، انتقال و فیبر، تغذیه نیرو، تجاری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیار در حال رصد و مانیتورینگ وضعیت شبکه های مخابراتی در سطح استان هستند.

قربانی عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و پیش بینی تیم های عملیاتی، در صورت بروز مشکل احتمالی در خطوط ارتباطی، همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مخابرات استان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباطی مطمئن و پایدار در راستای حضور حداکثری مردم و برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات به کار بسته است.