مهدی غلامی فعال رسانه ای و ورزشی استان مرکزی

باختهای متوالی نشانه ضعف مدیریت مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک است و در حال حاضر که واحد صنعتی آلومینیوم مبالغ بسیار بالایی را در امر ورزش فوتبال هزینه میکند نباید چنین نتایجی حاصل شود.
حمید محرابی مدیرعامل این مجموعه که جایگاه خودش را هم فعلا با حضور در هیئت مدیره باشگاه محکم کرده میبایست خیلی بیشتر از اینها تلاش کند و درحال حاضر اجازه ندهد این تیم دچار حاشیه هایی شود و دیگر اینکه مربی که یکبار به اراکیها به نوعی بدعهدی کرده بود را صحیح نبود که مجددا به کارگیری کند چرا که با این کار غرور تعداد قابل توجهی از هواداران این تیم که سالها در گرما و سرما به حمایت میپرداختند،جریحه دار شد.
درسالهای گذشته اگر نماینده فوتبال اراک در کشور نتوانسته بود در بازه های زمانی نتایج مطلوب و درخوری را بگیرد به طور حتم به دلیل مشکلات مالی بود که حتی در وهله هایی به دنبال فروش و واگذاری باشگاه بوده اند اما در سالجاری خبری از این مشکلات نبوده و میزان بودجه در حد قابل قبولی پیش بینی شده بود و احمد مجیدی و هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران نیز حمایتهای لازم را از این باشگاه انجام داده اند.
در نهایت امیدواریم فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران دست به اقدامات انقلابی بزنند تا اوضاع این باشگاه از این بیشتر بحرانی تر نشود و مدیریت صحیح اعمال شود.