عضو شورای اسلامی شهر تبریز، اکران مردمی فیلم سینمایی موقعیت مهدی را فرصتی برای آشنایی از نزدیک با بخشی از شخصیت استثنایی و حماسی شهید مهدی باکری دانست.

به گزارش جارچی اخبار،  فریدون بابایی اقدم در اکران فیلم سینمایی “موقعیت مهدی” که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی برگزار شد، گفت: شهید باکری تبلور واقعی و راستین غیرت آذربایجانی هاست و اثری که بتواند ذره ای به این موضوع پرداخت کند، ارزشمند و قابل احترام است.

وی افزود: این اثر به دلایل گوناگون مورد توجه است و به خوبی به شخصیت شهید باکری پرداخت شده است و توانسته بخش هایی مختلف از حیات شهید باکری را که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است، تبلور بخشد.

بابایی اقدم اظهار کرد: تولید این فیلم به زبان ترکی به ویژگی های فیلم و جذابیت های آن می افزاید.
این عضو شورای شهر تبریز از اقدام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در ورود به مقوله اکران مردمی این اثر ارزشمند قدردانی کرد و همزمانی آن را با هفته هنر انقلاب و ماه مبارک رمضان مورد تمجید قرار داد.

اکران فیلم سینمایی “موقعیت مهدی” از ویژه برنامه های “ماه بی همتا”، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اجرا شد.
این برنامه به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی در پردیس سینمایی قدس با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، رزمندگان و یادگاران سالهای دفاع مقدس، شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهروندان برگزار شد.