معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از ورود بیش از ۳ میلیون مسافر به مشهد خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از میراث آریا، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: از روز اربعین ۲۶ شهریور تا صبح دیروز حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر وارد مشهد مقدس شده است.
آقای گنابادی‌نژاد در خصوص میزان ظرفیت خالی اسکان در مشهد افزود: به طور متوسط ۶۰ درصد ظرفیت اسکان مشهد تکمیل شده است که از این میزان ۹۱ درصد اشغال مربوط به ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی، ۸۵ درصد اشغال مربوط به ظرفیت واحد‌های اقامتی موقت و ۳۸ درصد اشغال مربوط به واحد‌های اسکان اضطراری است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ پرواز فوق‌العاده به فرودگاه مشهد اختصاص یافته و ۴ رام قطار برای بازگشت زائران نیز فراهم شده است.
گنابادی‌نژاد در خصوص تمهیدات سنجیده شده در پایانه مسافربری امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: قرار است ۱۵۰۰ اتوبوس از سوی وزارت راه و شهرسازی به ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی خراسان رضوی اضافه شود.
وی افزود: تمام بلیت‌هایی که در این ایام به مقصد مشهد فروخته شده، مقرر شده بلیت بازگشت آن‌ها توسط همان شرکت‌ها نیز فروخته شود.
گنابادی نژاد در پایان تاکید کرد: در صورت نیاز برای حمل‌ونقل‌های جاده‌ای درون استان و استان‌های نزدیک ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس از شهرداری‌های تهران و مشهد تامین خواهد شد.