مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور گفت: پروژه آزادراه شیراز به اصفهان در مراحل نهایی است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

آزاد راه شیراز - اصفهان تا پایان امسال افتتاح می‌شودبه گزارش جارچی اخبار، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، خیر اله خادمی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی به وی برای بازدید از پروژه آزاد راه شیراز به اصفهان اظهار داشت: این پروژه طولانی‌ترین آزادراه کشور است که امروز از ۲۵ کیلومتر آن بازدید به عمل آمد که شاهد پیشرفت‌های زیادی در آن بودیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور با تاکید بر اینکه خوشبختانه عملیات سیویل آزادراه به اتمام رسیده است ، گفت : با هماهنگی‌هایی که با مسوولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری می رسد .

آقای خادمی با بیان اینکه برای این آزادراه تا کنون ۲۰هزار میلیارد تومان هزینه شده است، گفت : پرداخت این هزینه‌ها به صورت مشارکتی بر عهده دولت و بنیاد تعاون وزارت دفاع است.

خادمی با تاکید بر اینکه با راه اندازی کامل این آزادراه فاصله شیراز تا اصفهان ۱۳۰ کیلومتر کوتاه خواهدشد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه تحول عظیمی در حمل و نقل استان‌های جنوبی رخ خواهد داد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور خاطر نشان کرد:آزادراه شیراز _اصفهان یکی از زیباترین پروژه‌های زیرساختی کشور است که با افتتاح آن علاوه بر کاهش تصادفات جاده‌ای، کمک ویژه‌ای به اقتصاد می‌شود تا جایی که شاهد کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی مصرف سوخت خواهیم بود.