ماجرای پیراهن اهدایی رونالدو به طرفدار هنرمندش جنجال زیادی بپا کرده است.

به گزارش جارچی اخبار،  کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر که حضورش در تهران جنجال‌ها و حواشی زیادی به همراه داشت همچنان بعد از ترک ایران توسط وی هم ادامه دارد و ظاهراً قرار نیست به این زودی‌ها این سریال به پایان برسد.

جنجالی که اخیراً در رسانه‌ها و فضای مجازی شکل گرفته مربوط به دیدار رونالدو با یکی از هوادارانش و پیراهن اهدایی از سوی او به این هوادار بود. فاطمه حمامی، هنرمند معلولی که آرزوی دیدار با رونالدو را داشت با تلاش باشگاه پرسپولیس و مسئولانش امکان رسیدن به آرزویش را فراهم دید و ساعاتی قبل از تقابل پرسپولیس و النصر در هتل اسپیناس پلاس تهران حاضر شد و دو تصویری که از رونالدو طراحی کرده بود را به وی هدیه داد و یک پیراهن امضا شده از این ستاره پرتغالی گرفت.

حالا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس این پیراهن را تحویل خانواده حمامی ندادند و آن را در اختیار گرفتند و این موضوع جنجال و حواشی زیادی به همراه داشت.

پیگیری‌های ما از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ماجرا از آن قرار است که خانواده حمامی و برادر وی که همراه فاطمه به هتل رفته بود پیراهن را همراه خودشان نبردند و آن را فراموش کردند و وقتی مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند تا در این خصوص به آنها اطلاع بدهند، از تهران خارج شده بودند و امکان بازگشت نداشتند. از همین رو قرار شد مسئولان باشگاه پرسپولیس هدیه رونالدو به فاطمه را برایش ارسال کنند.