شهردار تهران توضیحاتی را درباره نصب بیلبوردهای خوش آمدگویی به تیم باشگاهی النصر ارائه کرد و گفت: فضایی که از بیرون برای ایران عزیز ما درست می‌کنند، یک فضای کاملا ناسالم و نادرست است و ما بر عکس فضایی را در داخل کشور و شهر تهران ایجاد می‌کنیم که هر شخصی بیاید مشتاق و عاشق ایران می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار، علیرضا زاکانی، درباره انتقادات نصب بیلبوردهای خوش‌آمدگویی از تیم النصر در سطح شهر که مطرح می‌شود چرا باید برای یک تیم باشگاهی چنین بیلبوردهای زده شود، گفت: فضایی که از بیرون برای ایران عزیز ما درست می‌کنند، یک فضای کاملا ناسالم و نادرست است و ما بر عکس فضایی را در داخل کشور و شهر تهران ایجاد می‌کنیم که هر شخصی بیاید مشتاق و عاشق ایران می‌شود.
شهردار تهران تاکید کرد: مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن‌های مطرح تیم النصر را ببینید این اشتیاق و علاقه را به ایران مشاهده خواهید کرد، این بخش از آن اثری است از بعد تصویری در ذهن این افراد می‌نشیند و آن چیزی که دیگران در خارج از کشور ترسیم می‌کنند و خلاف می‌گویند را نقش برآب می‌کند.
زاکانی درباره این‌که آیا این روند برای سایر تیم‌های خارجی دیگری که به کشور می‌آیند ادامه خواهد داشت یا این نوع استقبال شهرداری مختص به النصر و بازیکن سرشناس آنان کریستین رونالدو بوده است، گفت: آن چیزی که بتواند اثر و مقصود ما را داشته باشد صورت می‌گیرد. النصر اولین تیمی بود که با این وضعیت به تهران می‌آمد و قبل از آن هم تبلیغ نادرستی درباره کشور ما شده بود ما با یک سیاستی این کار را انجام دادیم که پیام مثبت را داشته باشد و واقعیت‌ها را نشان دهد.
وی درپاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آخرین وضعیت «سامانه شفافیت کارکنان شهرداری» به کجا رسیده است، بیان کرد: ابعاد مختلف مجموعه‌های ما شفاف روی سامانه قرار می‌گیرد.
شهردار تهران درباره این‌که گلایه از عدم شفافیت در سامانه مذکور در خصوص و مزایای کارکنان شهرداری است، بیان کرد: در سامانه به نوبت درحال بارگذاری هستیم درباره این موضوع هم پیگیری می‌کنم.