پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس و تقابل این تیم با النصر صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار، محمدرضا مهدوی در رابطه با در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: نکته خوب این دیدار حضور ستارگان بزرگ فوتبال دنیا در ایران بود که اتفاق جالب توجهی برای اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی محسوب می‌شود و دیدید که چه استقبالی از این موضوع صورت گرفت ولی نکته منفی آن بی برنامگی در استقبال از این بزرگان بود که منجر به این شد تا تصاویر ناخوشایندی به ثبت برسد که زیبنده نبود. امیدوارم از این به بعد بیشتر هم شاهد حضور بزرگان فوتبال دنیا در ایران باشیم و البته این بار برنامه ریزی بهتری هم برای استقبال از آنها داشته باشیم.

وی در مورد کیفیت بازی هم گفت: پرسپولیس سعی داشت بازی را کنترل کند و روی ضد حملات موقعیت ایجاد کند ولی فکر می‌کنم مصدومیت ترابی در ابتدای کار این تاکتیک را خراب کرد چرا که او در این نوع بازی نقش کلیدی ایفا می‌کرد. ترابی یک بازیکن با کیفیت و بدون جایگزین در ترکیب پرسپولیس است و نبودش ضربه سنگینی به این تیم زد. در ادامه هم میلاد سرلک اخراج شد و دیگر کار آنجا برای پرسپولیس تمام شد. اگر مصدومیت ترابی و اخراج سرلک نبود پرسپولیس می‌توانست از این بازی امتیاز بگیرد و حتی روی اتفاقات به گل برسد و پیروز شود ولی خب بدشانسی گریبانش را گرفت.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم توضیح داد: چمن ورزشگاه آزادی هم یکی دیگر از مسائل زشتی بود که در اینجا رقم خورد و هم یک آبروریزی برای کشور ما محسوب می‌شود و هم باعث متضرر شدن پرسپولیس شد. مصدومیت ترابی و اخراج سرلک هردو به نوعی مرتبط با چمن ورزشگاه بود و به طور کلی از این موضوع ضربه سنگینی خوردیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: می‌خواهم یک تقدیری داشته باشم از رشادت علیرضا بیرانوند در این مسابقه. بیرانوند با آمادگی نصفه و نیمه در این بازی حاضر شد و مصدومیتش هنوز به قوت خودش باقی بود ولی در حد یک ستاره درون زمین درخشید و اگر نبود چه بسا پرسپولیس گل‌های بیشتری در این بازی دریافت می‌کرد. او چند موقعیت خیلی خوب در این دیدار از حریف گرفت و واکنش‌هایش عالی بود و به نظرم ستاره پرسپولیس در این دیدار بود.

مهدوی در رابطه با از دست رفتن سه امتیاز خانگی پرسپولیس هم توضیح داد: اتفاق بدی بود ولی به نظرم پرسپولیس هنوز جای جبران دارد و از دو بازی آینده خودش مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل می‌تواند ۶ امتیاز کامل را بگیرد و به جدول گروه برگردد. ضمن اینکه اگر شرایط این بازی و وضعیت چمن عادی بود شک نکنید پرسپولیس دست خالی از این بازی خارج نمی‌شد و حداقل یک امتیاز می‌توانست از النصر بگیرد. آنها تا قبل از اخراج سرلک بازی را به خوبی کنترل کرده بودند و ۱۰ نفره شدن کارشان را خراب کرده بود.