مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور در تبریز با شناخت ۱۲ تیم راه یافته به مرحله حذفی این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش جارچی اخبار، در مسابقات دور مقدماتی در سالن پورشریفی تبریز که از ۲۴ آبان با حضور ۱۹ تیم در ۶ گروه آغاز شده از گروه اول تیم های نفت و گاز گچساران و ساندورا ارومیه، از گروه دوم هیات تنیس روی میز تبریز(الف) و هیات تنیس روی میز سنندج، از گروه سوم آتیه ساز اهواز و هشت بهشت اصفهان، از گروه چهارم بعثت شیراز و مناطق نفت خیز جنوب، از گروه پنجم پالایش نفت آبادان و کلینیک ریه یزد و از گروه ششم آکادمی مجید دشتستان و تاپ گرگان به مرحله حذفی صعود کردند.

همچنین تیم های هیات تنیس روی میز تبریز(ب)، زر مس هرمزگان، هیات تنیس روی میز قم، هیات تنیس روی میز قزوین، آکادمی پوریا، شرکت مدیریت بر سرمایه و تجارت زنجان و آکادمی پینگ پنگ خمین از ادامه مسابقات حذف شدند.
چهار تیم اول هر گروه به طور مستقیم به مرحله یک چهارم صعود کردند و هشت تیم هم باید در یک هشتم بازی کنند تا تکلیف چهار تیم دیگر صعود کننده به یک چهارم مشخص شود.
بر این اساس تیم های هیات تنیس تبریز(الف)، نفت و گاز گچساران، بعثت شیراز و آتیه اهواز تیم های حاضر در یک چهارم نهایی هستند.

در بازی های مرحله یک هشتم نهایی نیز مناطق نفت خیز جنوب – تاپ گرگان، پالایش نفت آبادان – هیات تنیس سنندج، ساندورا ارومیه – آکادمی مجید دشتستان و کلینیک ریه دکتر احتشام یزد – مهر و ماه هشت بهشت اصفهان به مصاف هم می روند تا جمع هشت تیم برتر کامل تر شود.

این مسابقات روز جمعه ۲۶ آبان به اتمام می رسد.