مربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم ما پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زمان کافی را برای تمرینات نداشت اما با ریکاوری مناسب برای دیدار با شمس آذر قزوین آماده هستیم.

به گزارش جارچی اخبار، وحید رضاییعصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم شمس آذر قزوین اظهار کرد: شمس آذر تیم خوب و باکیفیتی است و این مساله را می توان در دیدارهای گذشته این تیم مقابل حریفان خود از جمله تراکتور و استقلال مشاهده کرد.

وی ادامه داد: این تیم توانست با قهرمانی خود سال گذشته در رقابت های دسته یک و با اختلاف امتیاز بالا به لیگ برتر صعود کند و تاکنون نیز با بهره گیری از کادر جوان خود نیز تاکنون عملکرد خوب و بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

رضایی یادآور شد: تیم نساجی هم رقابت های سخت و فشرده ای را طی هفته های گذشته هم در لیگ برتر و هم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته اما با این وجود بازیکنان ما طی چند روز گذشته با انگیزه فراوان سر تمرینات خود حاضر شده و آماده دیدار فردا نیز هستند.

وی با اظهار امیدواری از انجام یک رقابت خوب در بازی فردا، تاکید کرد: امیدواریم تماشاگران از بازی فردا لذت ببرند و هر تیمی که شایسته پیروزی بود به کسب هر سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

مربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: دیدارهای فشرده ما باعث شده تا جایگاه کنونی ما با داشتن بازیکنان و سرمربی خوب مناسب نباشد اما تلاش داریم در ادامه شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر شرایط ورزشگاه قائم شهر مهیا شود، دوست داریم دیدارهایمان همراه با تماشاگران خونگرم مازندرانی در آن برگزار شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی ما برای هماهنگی بیشتر نیازمند زمان هستند و امیدواریم در آینده با به کارگیری آنها شاهد بازی های خوب تیم باشیم.

رضایی یادآور شد: برای فردا با توجه به اینکه شمس آذر در ضد حملات تیمی خطرناک نشان داده، با آنالیزهای خوبی که کرده ایم ضمن تلاش در خنثی کردن حملات تیم میزبان، تلاشی می کنیم تا با دست پر از قزوین بازگردیم.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از دیدارهای عقب افتاده هفته پنجم، تیم شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر با ۱۱ بازی و ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول و تیم نساجی مازندران نیز با ۱۰ بازی و ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.