آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری بهارستان و رونمایی از ماشین آلات عمرانی و تجهیزات خریداری شده با حضور استاندار اصفهان قائم مقام شورای شهر بهارستان در سفر به شهردار بهارستان برگزار شد.
به گزارش جارچی اخبار، محمد شبانی” شهردار بهارستان درآیین افتتاحیه  گفت:ضمن مساعدت دولت مردمی، حمایت های شخص استاندار ، پیگیری‌های مستمر فرماندار محترم اصفهان ، همچنین با عنایت و همراهی نمایندگان مجلس سال گذشته نزدیک  «۳۰ دستگاه اتوبوس جدید» به خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان افزوده  شد وی در ادامه  به پروژه های دهه فجر  اشاره کرد وتصریح کرد: با حمایت دولت امسال هم  با
افزوده شدن ۷ دستگاه اتوبوس به مبلغ ۶۷۰ میلیارد ریال هزینه خرید تجهیزارت و ماشین الات بوده که ۲۷۰ میلیارد کمک دولت بود و مابقی باهزینه شهرداری شهر بهارستان  بوده است وی تصریح کرد:تمام تلاشمان این است که شهرداری را ارزان اداره کنیم
محمد شبانی شهردار بهارستان  اضافه کرد: از شهروندان عزیز بابت صبر و شکیبایی و همراهی سازنده‌ای که در دوران انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری داشته‌اند،صمیمانه تشکر می‌نمایم .
شایان ذکر است جمع کل خرید ماشین آلات عمرانی و  اتوبوس۶۷ میلیارد تومان به شرح:
۱-اعتبارات شهرداری:۴۰ میلیارد تومان
۲- ۲۷ میلیاردتومان یارانه دولتی بابت ۷ دستگاه اتوبوس در سال۱۴۰۲
همچنین جمع کل پروژه های در حال اجراء ۹۰ میلیارد تومان به شرح:
۱-اعتبارات شهرداری: ۵۴ میلیارد تومان
۲-اعتبار پروژه های سرمایه گذاری : ۳۰میلیارد
۳-یارانه قیر دولتی : ۶ میلیارد
شبانی شهردار بهارستان در ادامه عنوان نمود، اتوبوس‌ها به صورت یارانه‌ای ایست که؛ بخشی از مبلغ تمام شده آن توسط دولت محترم، بخشی دیگر توسط شهرداری تأمین و پرداخت شد.
در ادامه استاندار اصفهان در خصوص عملکرد شهرداری بهارستان در دو سال گذشته ابراز امیدواری کرده است که این روند موفقیت‌آمیز ادامه یابد. او به نحوه مدیریت و اجرای پروژه‌ها، ارتقاء خدمات عمومی و تسهیلات شهری، حفظ نظم و آرامش در شهر و توسعه فضای سبز و محیط زیست پایدار ، انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی مذهبی در شهر بهارستان اشاره کرد. این اظهارات نشان می‌دهد که استاندار اصفهان از عملکرد مثبت شهرداری بهارستان رضایت دارد و امیدوار است که این تلاش‌ها برای بهبود شرایط شهری و رفاه شهروندان ادامه یابد.
لازم به ذکر است،باتوجه به ابطال  انتخابات شورای  اسلامی شهر بهارستان در سال ۱۴۰۰ استاندار اصفهان بعنوان  قائم مقام شورای اسلامی شهر بهارستان روند فعالیت شهرداری و بررسی لوایح را زیر نظر دارد.