نکوداشت تقی دژاکام، دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی، نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه و کارگاه مخاطب‌شناسی رسانه از جمله رویدادهای دومین روز بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

به گزارش جارچی اخبار، کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی با تدریس فریدون صدیقی روز دوشنبه -۳۰ بهمن- ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. علاقه مندان به موضوع «اخبار جعلی» هم می‌توانند در نشستی با همین عنوان با حضور مریم سلیمانی و حسین بصیریان در ساعت ۱۰:۳۰ شرکت کنند.

ساعت ۱۴ نیز کارگاه مخاطب شناسی رسانه با تدریس حسن خجسته برگزار می‌شود و ساعت ۱۶ نیز مهدی فضائلی و کاظم انبارلویی در نشستی با موضوع «تجربه انقلاب اسلامی» سخن خواهند گفت.

دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی

دومین دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی، دوشنبه ۳۰ بهمن، ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران (مصلی) برگزار خواهد شد.

دومین دورهمی تخصصی از سلسله رویدادهای دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی، با هدف شبکه‌سازی، هم‌افزایی و توانمندسازی فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

این برنامه با همکاری کانون دورهمی‌های ایران و ستاد برگزاری نمایشگاه برپا می‌شود و در آن بیش از ۲۵۰ نفر از فعالان، مدیران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در عرصه‌های مختلف مانند دستگاه‌های دولتی و خصوصی، در بخش‌های اجرایی، فرهنگی، صنعتی، علمی و آموزشی حضور خواهند داشت.

نکوداشت «تقی دژاکام»

آیین نکوداشت «تقی دژاکام»، از چهره‌های برجسته‌ و پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه، در دومین روز بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، دوشنبه ۳۰ بهمن‌، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

دژاکام در گزارش، مقاله‌نویسی، ویرایش، اخلاق خبرنگاری صاحب‌نظر بوده و بیش از دویست‌مقاله در موضوعات مختلف سیاسی، بین‌المللی، فرهنگی، ادبی، سینمایی، مذهبی در روزنامه‌های کیهان، اطلاعات، سلام، ایران و چندین مجله و ماهنامه نوشته است.

این فعال رسانه معتقد است در دنیای خبر، روزنامه‌نگار تراز با حفظ جسارت اخلاقی و راستگویی، با شجاعت و مسئولیت، در مسیر اصول اخلاق و شرع، به افشای حقایق جامعه می‌پردازد و نقدهای خود را به شیوه‌ای راستگویانه و منصفانه مطرح می‌کند.

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست هفتگی کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگاران داخلی و خارجی نیز ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز دوشنبه سی‌ام بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، سالن نشست‌های خبری برگزار خواهد شد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، از یکشنبه، ۲۹ بهمن آغاز شد و تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.