۲ هزار بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنساء در تبریز بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های زندانیان آذربایجان شرقی توزیع شد.

به گزارش جارچی اخبار، آیین توزیع بسته های معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و برخی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این آیین با تشکر از حمایت های متولیان امر به خصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شد و در سایه تلاش متولیان و پیگیری هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النساء بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می گیرد به طوری که سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده های زندانیان توزیع شد و امسال به تعداد ۲ هزار بسته افزایش یافت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ارزش ریالی این بسته ها حدود ۱۰ میلیون ریال و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب است.

موقوفه خیر النساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد و توسط خانواده آل هاشم مدیریت می شود.