معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب چهار مطب غیر مجاز دندانپزشکی و یک مرکز زیبایی که به صورت زیرزمینی در شهر تبریز فعالیت می کردند، خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جواد احمدیان اظهار کرد: در هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان، پلیس اماکن عمومی و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور ماموران در مکان مذکور، پس از محرز شدن غیرقانونی و غیرمجاز بودن فعالیت مراکز، اقدام به پلمب شد.

وی افزود: در این راستا چهار مطب دندانپزشکی قلابی و غیرمجاز به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمان در شهر تبریز و یک مرکز زیبایی که به صورت زیرزمینی تزریق ژل و بوتاکس انجام می داد پس از پلمب، مدارک موجود به مقام قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، یادآور شد: بر همین مبنا مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی هسیم و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی از مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهرهای بزرگ مثل تبریز، مراغه و مرند درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه ها غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.