مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: همه باید برای موفقیت تیم متحد شویم و امیدوارم به زودی عزت به تراکتور بازگردد.

به گزارش جارچی اخبار، محمد نصرتی که امروز به کادر فنی تراکتور اضافه شد، در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اصفهان، اظهار داشت: انشاءلله تمامی اعضای باشگاه و هواداران به صورت متحد و منسجم، عزت و سربلندی را به تراکتور باز می‌گردانند.

وی با بیان اینکه تمامی بازی‌های تراکتور را از طریق تلویزیون و یا از نزدیک تماشا کرده‌است، افزود: شناخت خوبی نسبت به عملکرد فنی این تیم دارم اما با توجه به اینکه داخل تیم حضور نداشتم، شناختی به روحیات بازیکنان نداشتم که در این راستا با بزرگترهای تیم همچون آقایان اخباری و کیانی صحبت کرده‌ام.

وی ادامه داد: ضروری است در این مقطع حساس با بازیکنان بیشتر صحبت شود؛ چرا که این بازیکنان باکیفیت هستند و پیش از این عملکردشان را نشان داده‌اند و اکنون در این برهه بازدهی مطلوب ندارند و باید دلایل آن را پرس و جو کرد و پای حرفهای بازیکنان نشست.

مربی تراکتور تأکید کرد: امیدوارم با ارایه بازی خوب مقابل سپاهان، عزت را به تراکتور بازگردانیم من با چند بازیکن تیم سپاهان همبازی بودم و آشنایی کامل نسبت به این تیم دارم.

وی در خصوص امکانات باشگاه هم گفت: تراکتور از نظر ساختار و امکانات خیلی بهتر از گذشته شده است و اکنون ما استادیوم، هتل، زمین تمرین و پرواز اختصاصی داریم.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان از هفته بیستم لیگ برتر ساعت ۱۴:۳۰ فردا دوشنبه در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار می‌شود.

تراکتور و سپاهان به ترتیب با ۱۵ و ۳۴ امتیاز از ۱۹ بازی در رده های سیزدهم و  سوم جدول قرار دارند.