سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه تبلیغات اگر درست و هدفمند انجام نشود نتیجه ای معکوس خواهند داشت، گفت: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با هدف جلوگیری از ایجاد مشکلات برای مردم و مخاطبان در استان اجرایی می شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سعیدجابری انصاریبا بیان اینکه همواره خود را نسبت به تأمین و حفظ حقوق و منافع مردم و شهروندان، موظف و مسوول می دانیم افزود: با توجه به اینکه تعداد تابلوهای تبلیغاتی محیطی و حجم زیاد تبلیغات آنها در سطح استان البرز بالا است  و تأثیراتی که این تابلوها در تصمیم گیری مردم دارند  ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در این استان ضروری است.

وی اضافه کرد: به همین منظور انجام برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت و پیگیری فعالیت کانون های آگهی و تبلیغات، دسترسی به اطلاعات دقیق و ثبت آنها و تهیه شناسنامه فعالیت سازه های تبلیغاتی، کاری است که باید اجرایی شود .

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: تبلیغات اگر به موقع، درست و هدفمند انجام نشود، نتیجه ای معکوس برای صاحب آگهی خواهد داشت و حجم وسیع تابلو های تبلیغاتی که امروزه در سطح شهر مشاهده می کنیم در بسیاری از موارد به دلیل نبود ساماندهی و نظم خاص، باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می شود.

جابری انصاری تاکید کرد: در همین راستا تلاش می کنیم تا با جلب همکاری سایر دستگاه های مسوول در این حوزه از جمله شهرداران مناطق، هماهنگی را درخصوص ساماندهی هرچه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهرهای استان البرز، صورت دهیم.