مربی تیم ملی هاکی روی چمن ایران گفت: با توجه به اینکه شناخت کافی از حریفان نداریم ، مصاف سختی را برابر تیم‌های آسیایی در مسابقات پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش جارچی اخبار، امیر چهاردولی روز شنبه اظهار داشت: رقابت‌های هاکی چمنی قهرمانی آسیا از بیستم اسفندماه در جاکارتا اندونزی و با حضور تیم های قدرتمندی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات باید در گروه ب به مصاف تیم‌های عمان، سنگاپور، بنگلادش و اندونزی برویم که ۲ تیم برتر به مسابقات سطح A آسیا می‌روند.

چهاردولی اظهار داشت: ۱۸ بازیکن منتخب اردوهای آماده‌سازی تیم ملی برای اعزام به این مسابقات برگزیده خواهند شد و امیدواریم در قهرمانی آسیا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم‌های حاضر در این مسابقات از امکانات و زیرساخت های مناسب رشته هاکی روی چمن برخوردار هستند که ما فاقد زمین مسابقه‌ای مناسب در کشور هستیم.

وی اظهار داشت: البته قرار است در مجموعه ورزشی آزادی تهران زیرساخت هاکی روی چمن را انجام تمرین و مسابقات با همکاری فدراسیون جهانی فراهم شود.

به گفته وی، تمام تلاش مجموعه تیم کسب نتایج مطلوب در مقابل حریفان قدرتمند آسیایی است و امید زیادی به صعود داریم.

امیر چهاردولی عضو سابق تیم ملی، از مربیان برجسته هاکی استان همدان است که سال‌ها در مسوولیت‌های مختلف در تیم‌های ملی هاکی سابقه فعالیت دارد.