سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه نزدیک به ۲ سال بود که هواداران تیم ها بدلیل شیوع بیماری کرونا از حضور در کنار تیم هایشان محروم بودند، گفت: از آنجایی که چرخه ورزش فوتبال به حضور هواداران متصل است، امیدوارم این حضور ادامه دار باشد.

به گزارش جارچی اخبار،  محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به تیم تراکتور و هواداران این تیم بابت بردشان، افزود: در طول بازی موقعیت های زیادی را بوجود آوردیم ولی در نهایت این تیم میزبان بود که به کسب سه امتیاز موفق شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست چهار موقعیت گلزنی خلق کردیم و در نیمه دوم به رغم تدافعی بازی کردن تیم تراکتور ۲ موقعیت بوجود آوردیم که با بدشانسی و اقدام قابل تحسین اخباری دروازه بان تیم تراکتور به گل دست نیافتیم.

ربیعی با بیان اینکه در فوتبال اگر از فرصت ها استفاده نکنید به باخت محکوم هستید، عنوان کرد: تیم میزبان با حمایت هواداران پرشورش از اراده و انگیزه بالایی برخوردار بود و این عامل موفقیت تراکتوری ها بود.

وی در خصوص نوع بازی تیم تراکتور نسبت به بازی های قبلی خود مقابل تیم مس اذعان کرد: پروژه های فنی تیم در کوتاه مدت نمی تواند اثر بخش باشد لذا تیم تراکتور به زمان بیشتری نیاز دارد تا به کیفیت باز ی های فصل قبل برسد.

ربیعی با متفاوت خواندن باخت امروز تیمش مقابل تراکتور، درباره باخت هفته قبل مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بدلیل اینکه مقابل ذوب آهن بد بازی کردیم مستحق باخت بودیم، ولی امروز حق تیمم شکست نبود چرا که امروز از کیفیت بازی شاگردانم راضی بودم و آنان فوتبال روی زمین قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم مس رفسنجان توضیح داد: تیم تراکتور ۲ بار از ضربه کرنر که یکی به بیرون رفت و دیگری به گل ختم شد، برنده بازی شد و دیگر موقعیت خطرناکی بوجود نیاورد.

وی یادآور شد: تیم تراکتور یکی از تیم های با اصالت و پر طرفدار فوتبال کشور می باشد و امروز با حضور هوادران پر شور خود توانست به سه امتیاز شیرین دست بیابد و من امروز روح فوتبال را در ورزشگاه یادگار امام تبریز شاهد بودم.

ربیعی در خصوص اعتراضاتش به داور متذکر شد: در چند صحنه با داور میدان اختلاف نظر داشتم و به این دلیل از داور گلایه داشتم و شاید بعدا فیلم بازی را ببینم و احتمال دارد که من اشتباه کرده باشم ولی هرگز به خودم اجازه نمی دهم به داور بی احترامی کنم.

تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل مس رفسنجان ۲۰ امتیازی شده و در رده سیزدهم و تیم مس با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.