عضو شورای شهر تبریز گفت:  رفع مشکلات مناطق و محلات مختلف شهر با برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه ها محقق شدنی است.

به گزارش جارچی اخبار،  روح الله دهقان نژاد به همراه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در نشست صمیمی با اهالی کوی لاله و تک واحدی های تراکتورسازی تبریز که در مسجد شهید مطهری این محله برگزار می شد، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان ساکن در این منطقه قرار گرفت.

دهقان نژاد در این جلسه با تاکید بر ضرورت افزایش انگیزه خدمت در بین نیروهای شهرداری تبریز گفت: افزایش انگیزه خدمات با رصد فعالیت نیروها و توجه به نیروهای زحمتکش شهرداری حاصل می شود.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید شهرداری تبریز ناحیه محوری و حل مشکلات محلات شهر کار اصلی خدمات شهری مناطق خواهد بود و در این راستا برنامه ریزی و عمل بر اساس برنامه ها مورد انتظار است.

دهقان نژاد با تقدیر از عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز در ایام تعطیلات عید اظهار کرد: همراهی شهروندان و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در احصای مشکلات و همراهی با شهروندان قطعا به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا و شهرداری در حوزه توجه به سرمایه گذاری و گردشگری پای کار است و قطعا آباد شدن شهر تبریز برای هیچ کس ضرری ندارد.