رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز خطاب به شهردار تبریز عنوان کرد: ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر باید مدنظر مدیریت شهری قرار گیرد چراکه در هیچ یک از ورودی‌های شهر نمادی از تبریز برای معرفی به گردشگران نیست.

به گزارش جارچی اخبار، سید کاظم زعفرانچیلر اظهار کرد: استفاده از ظرفیت انبوه‌سازان در بافت‌های فرسوده و ایجاد مسکن در این محلات می‌تواند در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر هم باید مدنظر قرار گیرد چراکه در هیچ یک از ورودی‌های شهر نمادی از تبریز برای معرفی به گردشگران نیست.

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: تقویت مناطق پیاده‌محور، احیای دروازه‌های قدیمی تبریز، هوشمندسازی در بحث متاورس، معماری‌های خاص از دیگر مواردی است که شهردار می‌تواند در دستور کاری خود قرار دهد.

زعفرانچیلر در بخش دیگری هم اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت پارک بزرگ تبریز که سالیان سال است بلاتکلیف مانده بهترین استفاده را کرده و محل مناسبی برای شهروندان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: در حوزه کودک و نوجوان برای شهر دوستدار کودک شش ماه پیگیری انجام داده ایم و در خواست من این بوده یکی از فرهنگسراها به این موضوع اختصاص یابد.