مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و مس شهر بابک با حضور هواداران امشب/ سه شنبه برگزار می شود

به گزارش جارچی اخبار، محمدرضا تقیون افزود: در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز سه‌شنبه تیم ماشین‌سازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز میزبان مس شهر بابک بوده و این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده حداکثر ۱۰۰ نفر اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت ، خاطرنشان کرد: تماشای این بازی رایگان بوده و هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد کرونا امکان حضور در استادیوم را خواهند داشت.

وی عنوان داشت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به استادیوم و تماشای بازی، از الزامات تعیین شده برای برگزاری این دیدار با حضور هواداران است.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و مس شهر بابک با قضاوت محمدباقر پورباقر، رامین بابایی، احمد کاظم لو، رضوان سرشار و  ایرج امین فر به عنوان ناظر داوری انجام خواهد گرفت.

تیم ماشین سازی با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم و تیم مس شهر بابک با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یک آزادگان فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.