سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان در انتظار ماست و به بهترین شکل برای این بازی آماده شده‌ایم.

به گزارش جارچی اخبار،  قربان بردیف عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان افزود: ما بعد از بازی با آلومینیوم اراک، تمرینات مان را به طور مرتب انجام داده‌ایم و مشکلی در تیم وجود ندارد.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازی سختی در انتظار ماست، افزود: می‌دانیم تیم حریف خیلی خوب دفاع و حمله می‌کند؛ صنعت نفت در حملات گروهی، توپ را به خوبی نگه می‌دارد و ضد حمله‌های خطرناکی هم دارد.

بردیف در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، عنوان داشت: خدا را شکر مصدوم جدی نداریم و امیدوارم تمام بازیکنان، حتی بازیکنان ذخیره هم به تیم کمک کنند.

آنالیز خوبی از بازیکنان تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با اشاره به دیدن فیلم بازی هفته های قبل تیم تراکتور گفت: آنالیز خوبی از بازیکنان تراکتور داریم.

رضا پرکاس با بیان اینکه فردا بازی سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت، افزود: هر ۲ تیم از لحاظ امتیازی نیاز بیشتری به کسب سه امتیاز بازی دارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به جایگاه جدولی تیمش در لیگ برتر فوتبال عنوان داشت: آنالیز خوبی از تیم میزبان انجام داشتیم و امیدوارم بازیکنانم از پتانسیل و قابلیت های فردی خودشان در بازی فردا تمام استفاده را داشته باشند.

پرکاس با بیان اینکه هدف مان از بازی فردا کسب حداکثر امتیاز می باشد، اضافه کرد: خیلی دوست داریم با برد تبریز را ترک کرده و با بهبود جایگاه در جدول هواداران مان را نیز خوشحال کنیم و به استقبال تعطیلات برویم.

وی در خصوص تیم تراکتور اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت تیم تراکتور را به بازیکنان تذکر دادیم و با اینکه می دانیم فردا هواداران تیم میزبان از تیم خودشان بازی قدرتی را انتظار دارند، شاهد بازی زیبا و تماشاگر پسند خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فردا هر تیمی که از موقعیت های بدست آورده استفاده کند، برترین تیم میدان خواهد بود، یادآور شد: آرزوی موفقیت برای تیم داوری فردا را داریم تا بهترین قضاوت را داشته باشند.

دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان از هفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.