سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه مدیریت باشگاه به نیازهای تیم واقف است ، گفت: با حمایت کامل مدیریت، نفراتی را در نقل و انتقالات به تیم اضافه خواهیم کرد و این بخشی از برنامه ما برای تداوم حضور قدرتمندانه در لیگ است.

به گزارش جارچی اخبار، ‎اسماعیل تقی پور روز پنجشنبه در مورد وضعیت تیمش در شرایطی که بازی های لیگ تعطیل است، افزود: بعد از هفته هشتم که مسابقات تعطیل شد، تیم ما تنها یک دور تمرین انجام داده و دور بعدی تمریناتمان نیز از یکشنبه هفته بعد شروع می شود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در وقفه طولانی فعلی، شرایط بدنی بچه ها را ارتقا بخشیده و آمادگی آنها را تا شروع دوباره بازی ها حفظ کنیم.

‎وی با اشاره به اینکه تیمش در این مدت به بازی های دوستانه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تیم ما در روندی رو به رشد در حال نزدیک شدن به یک پیک معقول بود که بازی ها تعطیل شد و برای همین باید از نو شروع کنیم.

‎سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: بعد از شروع تمرینات و اردوی یک هفته ای که خواهیم داشت، چند بازی دوستانه تا شروع دوباره لیگ برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه به جز سه ملی پوش و دو مصدومی که داریم، همه نفرات در اختیار تیم هستند، اظهار کرد: تیم ما نیاز به تقویت دارد و خوشبختانه آقای خطیبی مدیرعامل باشگاه در دل این کار بوده و به خوبی این نیاز را می داند.

تیم مس سونگون با کسب ۲۱ امتیاز از هشت بازی انجام داده در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای دارد.