حسن قربانی عضو شورای شهر و شهردار سابق اراک گفت:عملکرد عماد مردانی و حامد امینی دو نایب رئیس اتاق بازرگانی اراک قابل قبول است و هر دو تعامل خوبی با شورا و شهرداری تا به اینجا داشته اند و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.
قربانی افزود:مردانی چه در زمانی که ریاست خانه صمت و امینی زمانی که مدیرعاملی شرکت صلا را عهده دار بود و در حال حاضر که هر دو در اتاق بازرگانی اراک عهده دار مسئولیت هستند به خوبی عمل نموده اند، البته جای کار هنوز هم زیاد است و صنعتیها و صاحبان سرمایه میتوانند در بخشهای سرمایه گذاری شهری اراک هم ورود پیدا کنند و جهش خوبی به مجموعه شهری وارد نمایند.
وی ادامه داد:در بحث مدیریت شهری در مجموعه شهرداری اراک جای کار بسیار است و به خلاقیت،سازماندهی و مدیریت قویتری نیازمندیم چراکه در حال حاضر مردم هم رضایت قابل قبولی از روند گذشته ها ندارند.
قربانی همچنین بیان داشت:با آمدن علیرضا بیاتیان در معاونت خدمات شهری و همچنین جلساتی که با احمد حسنی مدیرعامل فضای سبز داشتیم و نکاتی را که برای وی بیان کردیم،امیدواریم تغییرات محسوسی در بحث زیبایی و همچنین مدیریت شهری صورت بگیرد.
قربانی با اشاره به استفاده از همه ظرفیتهای انسانی استان گفت:شورای ششم از همه ظرفیتهای انسانی استانی و کشوری در امور استفاده میکند و از همه بزرگان استانی هم که در حال حاضر نیز در استان ساکن نیستند هم یاری میطلبیم ودر این راستا و برای نمونه از دکتر رازگردانی که اصالتی خندابی و از روستای رازگردان میباشد در امر یاری رسانی در شهر اراک و خنداب صمیمانه قدردانی‌میکنیم.