پس از نقل مکان رونالدو و همراهانش از هتلی به یک مرکز مسکونی، هزینه‌ای که این ستاره پرتغالی باید به هتل محل اقامت موقتش پرداخت کند، مشخص شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از دیلی‌میل، زمانی که برنده پنج توپ طلا به النصر نقل مکان کرد باعث شد تا بسیاری از ستارگان نیز راه او را در پیش گرفته و راهی لیگ عربستان شوند. رونالدو در هتل Four Seasons در ریاض اقامت گزید.

بر اساس گزارش‌ها، رونالدو و تمام همراهانش از جمله خانواده، دوستان و تیم امنیتی را به این هتل لوکس برده بود. هزینه زندگی در چنین هتلی به صرفه نبود و رسانه‌ها ادعا می‌کردند رونالدو باید ماهیانه ۲۵۰۰۰۰ پوند خرج می‌کرد. هر چند این ستاره پرتغالی سالانه ۱۷۳ میلیون پوند از النصر دریافتی دارد و خیلی نگران هزینه‌های هتل نبود.

رونالدوی ۳۸ ساله و همراهانش برای اقامت دائم، زندگی در یک مجتمع انحصاری با حضور امنیتی عظیم و دسترسی آسان به رستوران‌ها، مغازه‌ها و سالن‌های ورزشی را انتخاب کردند.

سوپراستار پرتغالی دارای املاک بسیار زیادی است؛ از جمله دو ملک در زادگاهش مادیرا، یکی در تورین، یک خانه در چشایر در شهر منچستر، یک خانه در ماربلا و یک ویلای ۱۷ میلیون پوندی در کوئینتا دا مارینها. رونالدو همچنین در ژوئیه ۲۰۱۰ یک عمارت بزرگ را در مادرید به قیمت پنج میلیون پوند خریداری کرد.