حسن قربانی عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: عملکرد مجید مومنی در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی فراجهادی است و بایستی برای حفظ اینگونه منابع انسانی در ادارات تلاش شود.

به گزارش جارچی اخبار، وی با بیان اینکه برخی مدیران و نیروها در ادارات یک گنجینه ارزشمند به شمار می روند، افزود: برخی از افراد در ادارات همچون مدیرکل کمیته امداد استان دارای توانمندیهای بسیار بالایی هستند و مجید مومنی یک نیروی تکنوکرات واقعی است که لازم است مقامات استانی و کشوری با حفظ و ارتقای جایگاه ایشان به خوبی از توانمندیهایش بهره ببرند.

قربانی با اشاره به جشن توانمندی ۴۳۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد در سطح کشور، ایجاد اشتغال پایدار است که خوشبختانه استان مرکزی جز استانهای پیشرو در کشور است.

وی با خاطرنشان ساخت: طبق گزارشات، کمیته امداد استان مرکزی در شاخص های متعدد در سطح کشور برتر است که این مهم مرهون مدیریت و توانمندی خوب مدیرکل این نهاد و همچنین ارتباطات و تعاملات بسیار خوب می باشد که در این زمینه کمیته امداد استان توانسته است تعاملات بسیار خوبی را نیز با شورای اسلامی شهر اراک و شهرداری نیز داشته باشد.

حسن قربانی عضو شورای اسلامی شهر اراک در پایان یادآور شد: کمیته امداد به فضل الهی ساختار پویای خود را حفظ کرده است و باید به مدیریت امداد و تمام افرادی که به همراه دولتها در این نهاد فعالیت می کنند، ادای احترام نمود.