شهردار تبریز گفت: عملیات عمرانی پروژه ساماندهی فاز۲ گلزار شهدای وادی رحمت این شهر در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در حال اجراست.

به گزارش جارچی اخبار، یعقوب هوشیار، روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه با کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز و اجرای شرکت عمران و توسعه آذربایجان آغاز شده است، افزود: بر اساس زمانبندی، این پروژه در ۲۸ شهریور امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این پروژه و نصب روزشمار تکمیل آن، اظهار کرد: روند اجرای پروژه از سرعت خوبی برخوردار بوده و تلاش می شود بر اساس زمانبندی تعیین شده تکمیل و تقدیم به ساحت مقدس شهدا شود.

شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه امسال، سال خدمات محله ای، زیباسازی و سرمایه گذاری در این شهر خواهد شد، گفت: در این راستا از توان علمی و عملی نیروهای شهرداری برای ارایه خدمات بهینه به شهروندان استفاده خواهد شد.

هوشیار، ادامه داد: در سال جاری اجرای خدمات شهری با پیاده سازی طرح ناحیه محوری وارد فاز جدیدی خواهد شد و شهرداران نواحی زیباسازی شهری را محور اصلی اقدامات خود قرار خواهند داد و مشکلات محلات را شناسایی و برای رفع آن ها اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان مطابق با نتایج افکارسنجی انجام شده از سوی جهاد دانشگاهی استان، یادآور شد: براساس این نتایج، در حوزه خدمات شهری، آسفالت ریزی و توسعه فضای سبز باید امسال اقدامات بیشتری انجام شود.