مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام رای جلسه حکمیت امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان دوباره برگزار خواهد شد.

به گزارش جارچی اخبار، حبیب ستوده نژاد روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه این دفتر در یکم اسفندماه ۱۴۰۲، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی به طور کلی و از همه جهات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت رای به برگزاری مجدد این انتخابات داده شد.

وی ادامه داد: جهت تعیین وضعیت و ممانعت از عقب افتادگی در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیات با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیات در سریعترین زمان انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت و گویی که ۲۳ آذرسال گذشته با ایرنا انجام داده بود اعلام کرده بود که در صورت تایید تخلفات در انتخابات رئیس هیات بدنسازی استان، این انتخابات ابطال و دوباره برگزار می شود.

به گفته ستوده نژاد، به دنبال شکایت یکی از نامزدها و ادعای تخلف در این انتخابات، نامه ای از دفتر مشترک امور فدراسیون ها دریافت کردیم که در هفت بند به این تخلفات اشاره شده است.

در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی آذربایجان شرقی که اسفندماه ۱۴۰۱ انجام شد مقصود نبیل پور در دور اول ١۵ رای و سعید رونقی ٩ رای به دست آوردند اما در دور دوم از مجموع ٢٩ رای، نبیل پور ٢١ رای کسب کرد و به عنوان رییس هیات انتخاب شد و رونقی هشت رای به دست آورد.

در این مجمع، اعتراض یکی از کاندیداها به نتیجه انتخابات جو را متشنج کرده و موجب بروز درگیری شد.